TERMENI SI CONDITII DE INCHIRIERE TIP RCA
KEY PREMIUM SOLUTIONS S.R.L.
DEFINITII:
Contractul – include informatiile din urmatoarele documente:
Contract de Inchiriere, Termeni si Conditii de Inchiriere, Fisa de Predare
– Preluare si toate specificatiile din Anexele la Contract.
Autoturismul / Autovehicul – reprezinta vehiculul de inlocuire,
oferit spre inchiriere impreuna cu toate accesoriile sale, fiind de o clasa
similara sau inferioara cu cel avariat.
Asigurator – persoana juridica care are obligatia de a despagubi
pentru prejudiciile dovedite suferite in urma accidentului produs prin
intermediul vehiculului asigurat.
Inlocuire temporara – reprezinta inchirierea pe perioada maxima
pentru calcularea lipsei de folosinta a autovehiculului avariat, estimata
conform art. 25 alin. (4) din Norma ASF nr. 20/2017 privind asigurarile auto
din Romania. Pentru 4 h de reparatie, perioada maxima de inchiriere este de 1
zi.
Tarif – reprezinta tariful pentru o zi de inchiriere (24 h) iar
acesta corespunzatoare autoturismului inchiriat.
Carburantul – poate consta in benzina sau motorina, in functie de
tipul autoturismului inchiriat.
Parte pagubita – proprietarul autovehiculului avariat.
Utilizator – persoana mentionata in Contract, care se identifica cu
Partea pagubita sau este desemnata de aceasta sa incheie prezentul Contract,
care are dreptul sa preia si sa conduca autovehiculul de inlocuire.
Perioada suplimentara de inchiriere – perioada de inchiriere care
excede perioada maxima reglementata de prevederile legale pentru calcularea
lipsei de folosinta a autovehiculului avariat.
SCDW/ SCDW+ – taxa pentru reducerea responsabilitatii in caz de
avarii sau furt explicate pe larg la capitolul 4.
PREAMBUL:
Clauzele contractuale includ informatiile din urmatoarele documente: Contract
de Inchiriere, Termeni si Conditii de Inchiriere, Fisa de Predare – Preluare,
grila de costuri pentru avarii si toate specificatiile din Anexele la Contract.
Conditiile de fata sunt obligatorii si trebuie respectate pentru a putea
inchiria un autoturism de la Autonom. Tarifele nu contin TVA.
1. OBLIGATIILE Key Premium Solutions S.R.L.
1.1. Sa transmita Clientului dreptul de folosinta asupra autovehiculului ce
constituie obiectul Contractului prin: livrarea autovehiculului, completarea si
semnarea fisei de predare-preluare, inmanarea cheilor si a actelor masinii
(certificat de inmatriculare, polita de asigurare RCA) in original.
1.2. Sa asigure Clientului asistenta rutiera, pe teritoriul Romaniei, pe toata
durata contractului, 24h/24, 7zile/7 in caz de accident sau pana mecanica.
1.3. Sa inlocuiasca autovehiculul (in limita disponibilitatii), in caz de
avarie care nu poate fi remediata pe loc, daca dauna nu este din vina
Clientului, intr-un interval de 24 ore, in functie de locatia in care s-a
constatat defectiunea.
1.4. In cazul in care Key Premium
Solutions S.R.L.va fi in imposibilitatea de a inlocui Autovehiculul, Clientului
i se va restitui partea aferenta costului chiriei calculata proportional cu
durata in care autovehiculul nu a putut fi folosit.
1.5. Key Premium Solutions S.R.L.nu este
responsabila de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau
avarie a autovehiculului, cu exceptia cheltuielilor autorizate de Key Premium Solutions S.R.L.pentru reparatii.
1.6. Din momentul livrarii autovehiculului si pana la reintrarea in posesia
acestuia, Key Premium Solutions S.R.L.este
exonerata de raspundere pentru avariile provocate in trafic de autovehiculul
inchiriat Clientului, precum si de taxele de drum ori de pod sau amenzi
rezultate din ocuparea abuziva a unui loc de parcare, nerespectarea legislatiei
rutiere sau a legilor Romaniei.
2. OBLIGATIILE CLIENTULUI
Observatie
In conditiile unei rezervari efectuate telefonic sau prin e-mail, rezervarea
poate fi anulata de Autonom, fara a datora nimic Clientului, in cazul in care
Clientul final nu indeplineste cerintele minime obligatorii pentru inchiriere
prevazute in contract si publicate pe site-ul Autonom.
2.1. Sa fie posesorul unui permis de conducere national si/sau international
valabil (obligatoriu permis international pentru acte emise in tari cu alta
scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu
volan pe dreapta, Ex.: UK, India, Australia, Japonia.). La semnarea
Contractului, trebuie prezentate in original permisul de conducere impreuna cu
un act de identitate. si un card de credit. Nu sunt acceptate carduri pre-pay
sau Diners Club.
2.2. Sa prezinte urmatoarele documente: certificatul de inmatriculare si cartea
de identitate ale autovehiculului avariat, dovada dreptului de folosinta a
autovehiculului avariat si/sau a mandatului acordat de proprietarul
autovehiculului avariat pentru incheierea prezentului contract, documentul de
intrare in reparatie, procesul-verbal de constatare intocmit de catre
specialistul constatare daune si dovada introducerii autovehiculului in
reparatie (ordinul de intrare in reparatie), dupa caz.
2.3. Sa permita conducerea autovehiculului doar persoanelor autorizate de Key Premium Solutions S.R.L.si mentionate in
Contract, sau reprezentantilor Autonom.
2.4. Taxa pentru soferi suplimentari va fi de 15€ /utilizator. Prin inscrierea
in Contract a acestora accepta faptul ca trebuie sa indeplineasca conditiile de
inchiriere Autonom.
2.5. Sa nu conduca autovehiculul in afara suprafetelor carosabile, pe drumuri
nepavate, neasfaltate, inchise circulatiei publice. In caz contrar, Key Premium Solutions S.R.L.va factura partial
sau integral suma ce reprezinta responsabilitatea in caz de avarii(inclusiv in
cazul taxei SCDW).
2.6. Sa nu faca si sa nu permita interventii tehnice sau estetice asupra
autovehiculului fara consimtamantul scris al Autonom.
2.7. Sa instiinteze Autonom, la solicitarea acesteia, cu privire la locul unde
se afla autovehiculul si sa permita examinarea autovehiculului de catre
reprezentantii Autonom, in maxim 24 de ore de la cererea acesteia.
2.8. Sa nu foloseasca autovehiculul pentru taximetrie, scoala de soferi,
activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri, in
scopul transportarii unor substante periculoase sau activitati ilegale, care
pot deteriora starea Autovehiculului, precum si sa nu ii dea nicio alta
destinatie, alta decat pentru transport de persoane in regim de inchiriere. In
cazul in care autoturismul inchiriat este pus sub sechestru sau
distrus/deteriorat de catre autoritati sau Client, in urma folosiri lui pentru
obtinerea unor foloase necuvenite din transportul unor obiecte sau substante
interzise, Clientul se afla raspunzator de intreaga contravaloare a
autovehiculului.
2.9. Animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in
autoturismele Key Premium Solutions
S.R.L.numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata calatoriei. In
caz contrar, se vor aplica aceleasi conditii mentionate la punctul 3.11.
2.10. Pentru nerespectarea prevederilor privind obligatiile Clientului –
prevazute in Capitolul 2 (exceptie punct 2.1 si 2.2 – caz in care Key Premium Solutions S.R.L.are dreptul de
anula unilateral rezervarea si de a factura integral suma ce reprezinta
responsabilitatea in caz de avarii(inclusiv in cazul taxelor SCDW).
2.11. Clientul are obligatia de a mentine autoturismul in stare corespunzatore
de folosinta pe toata perioada contractuala si de a preda autoturismul in aceeasi
stare ca cea de la data luarii in primire. In cazul oricaror avarii produse
autoturismului pe perioada contractuala, (inclusiv avarii cauzate de lovirea
animalelor sau avarii cu autor necunoscut) clientul are obligatia de a suporta
costurile tuturor reparatiilor necesare pentru a readuce autoturismul in starea
existenta la data luarii in primire.
2.12. Clientul intelege ca are obligatia de a transmite de indata catre Key Premium Solutions S.R.L.orice comunicare
primita de la Asigurator in legatura cu solutionarea cererii de despagubire
privind prejudiciul cauzat de lipsa de folosinta. Neindeplinirea acestei
obligatii intr-un termen rezonabil, care sa permita Key Premium Solutions S.R.L.sa raspunda unei
eventuale solicitari in vederea solutionarii cererii si obtinerii despagubirii,
poate atrage obligatia Clientului de a achita costul de inlocuire, daca acesta
este refuzat de Asigurator.
3. DESFASURAREA
CONTRACTULUI. LIVRAREA, INLOCUIREA SI RESTITUIREA AUTOVEHICULULUI
3.1. Livrarea si restituirea autovehiculului se vor face la locul, data si ora
stabilite de Client impreuna cu Key
Premium Solutions S.R.L.si mentionate in formularul de rezervare si Contract.
Restituirea autovehiculului in alt loc decat cel in care a fost livrat se face
numai cu acordul Key Premium Solutions
S.R.L.si va ocaziona taxe suplimentare ce vor fi facturate de Autonom, daca
Clientul decide locatia de restituire ulterior preluarii masinii. Restituirea
este efectiva in momentul semnarii fisei de predare de catre Key Premium Solutions S.R.L.si Client.
3.2. Pentru autovehicule restituite in afara orelor de program (weekend si/sau
nocturna ) sau in conditii meteo care impiedica verificarea masinii se
prelungeste responsabilitatea Clientului pentru eventuale avarii si respectiv
deblocarea garantiilor unde este cazul pana la orele 12 din urmatoarea prima zi
lucratoare.
3.3. Abandonarea de catre Client a autovehiculului, in alte conditii decat a
fost preluat prin procesul-verbal, fara a preda cheia unui reprezentant Key Premium Solutions S.R.L.si fara semnarea
bilaterala a fisei de preluare va atrage raspunderea in limita
responsabilitatii in caz de avarii aferenta fiecarei clase de masini.
3.4. Taxele de parcare pe timpul preluarii-predarii autovehiculului, in alta
locatie decat cea propusa de Autonom, precum si parcarea pe toata perioada
utilizarii masinii inchiriate de la Key
Premium Solutions S.R.L.revin in totalitate Clientului. Acesta va suporta
alaturi de costul parcarii, toate taxele prevazute de legislatia in vigoare,
atat pe teritoriul Romaniei cat si in alte state, taxe de drum, taxe de trecere
a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi sau spatii speciale cu durata
limitata, amenzi rezultate de pe urma nerespectarii regulilor de circulatie. In
cazul neachitarii celor de mai sus, Key
Premium Solutions S.R.L.va achita amenzile rezultate din neindeplinirea
obligatiilor de catre Client. Key
Premium Solutions S.R.L.va factura catre client valoarea efectiva a amenzii
plus o taxa de administrare de 50 € / amenda.
3.5. Clientul are obligatia de a restitui autovehiculul cu aceeasi cantitate de
combustibil pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere. In caz
contrar, in urma notificarii scrise din partea Autonom, Clientul este de acord
cu plata unei taxe de alimentare de 20 € si contravaloarea combustibilului
lipsa, conform bonului fiscal de alimentare. Nu se acorda credit pentru
combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de Autonom.
3.6. Alimentarea de catre Client a autovehiculului inchiriat de la Autonom, cu
alt carburant decat cel indicat de producator (notat in talon) atrage dupa sine
obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu in valoare de 50 €, costul
transportului cu platforma, costul aferent zilelor de imobilizare in service,
costul de reparatie conform devizului de reparatie, precum si realimentarea
corespunzatoare. (inclusiv Clientilor ce au optat pentru SCDW / SCDW+).
3.7. Inchirierile in afara granitelor Romaniei necesita acordul scris al Key Premium Solutions S.R.L.si se supun unor
conditii speciale. Exista o limita de 400 km/zi iar pentru depasirea limitei de
km se va percepe o taxa de 0,10 € / km. Pentru obtinerea documentelor necesare
tranzitului granitelor se va percepe o taxa de 50 € (exceptie: se va percepe o
taxa de 100 € pentru Turcia). Tariful aferent inchirierilor cu iesire din tara
va fi cu 15 € / zi mai mare decat tarifele de lista.
3.8. Depozitul de garantie pentru iesirea din tara este de minim 1000 € si
maxim 5000 €.
3.9. Deplasarea in afara granitelor este permisa doar pe teritoriul Uniunii
Europene si a Spatiului Economic European. In cazul in care se va incalca
aceasta obligatie, in eventualitatea unei avarii sau a unui furt, Clientul va
fi responsabil cu toata valoarea masinii.
3.10. In caz de defectiuni si/sau evenimente rutiere, petrecute in afara
granitelor tarii, Clientul are obligatia, conform contractului semnat la
livrarea masinii, de a restitui masina in interiorul granitelor Romaniei
suportand integral costurile.
3.11. La livrarea masinii catre Client, se va specifica stadiul de curatenie al
masinii, atat interior cat si exterior, acesta urmand sa semneze
procesul-verbal continand aceste mentiuni. In cazul in care la restituire,
autovehiculul necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru
readucerea la starea anterioara inchirierii, Clientul este de acord cu plata
unei taxe de administrare de 50 € la care se va adauga contravaloarea
serviciilor de spalatorie auto, conform facturii care i se va transmite pe
e-mail.
3.12. Key Premium Solutions S.R.L.inchiriaza
impreuna cu autoturismul o serie de accesorii constand in GPS, scaun copil,
lanturi de zapada, router Wi-fi conform urmatoarelor tarife:
• GPS, 5 € / zi, maxim 50 €
• Scaun de copil, 3 € / zi, maxim 30 €
• Lanturi de zapada, 3 € / zi, maxim 30 €
• Router Wi-Fi, 5 € / zi
3.13. In cazul pierderii sau deteriorarii cheilor, a actelor originale sau a
accesoriilor auto, in cazul pierderii jetonului de parcare sau pierderii
placutelor de inmatriculare de catre Client, Key Premium Solutions S.R.L.va incasa de la
acesta, contravaloarea obiectelor deteriorate / pierdute la pretul din factura
de achizitie al fiecarui accesoriu, sau la valoarea amenzii pe care Clientul
trebuie sa o achite, la care se adauga o taxa de administrare de 50 €.
3.14. In cazul in care Clientul doreste restituirea autovehiculului intr-o alta
locatie decat cea stabilita initial prin Contract, va informa Key Premium Solutions S.R.L.in scris sau
sunand la numarul de telefon suport non-stop 021.9111. Key Premium Solutions S.R.L.va trebui sa isi
dea acordul asupra acestei modificari contractuale, iar Clientul va achita o
taxa suplimentara cuprinsa intre 30 € si 250 €, taxa care va fi comunicata in
scris de catre Autonom, prin SMS sau e-mail.
3.15. In cazul in care Clientul lasa masina intr-o alta agentie decat stabilita
initial prin contract, fara sa anunte modificarea locatiei de predare i se va
incasa o taxa suplimentara de 250 €.
3.16. La restituirea autovehiculului peste ora limita conform contractului, se
va percepe un tarif suplimentar de 10 € / ora, agreat prin contract. Daca
Clientul intarzie predarea autovehiculului fara a avea acordul Autonom,
compania are dreptul sa reintre in posesie pe cheltuiala si riscul Clientului.
3.17. Key Premium Solutions S.R.L.nu
poate fi tinut raspunzator pentru eventualele obiecte uitate in Autovehicul de
catre Client si neidentificate la predarea autovehiculului.
3.18. Fumatul in masinile Key Premium
Solutions S.R.L.este strict interzis. In caz de nerespectare, se va incasa o
taxa de 50 €.
3.19. Inchirierea in afara orelor de program se poate realiza la cererea
clientului. In acest caz se va percepe o taxa suplimentara de 20
€ per preluare/predare.
4. RESPONSABILITATEA
IN CAZ DE AVARII SI TAXE PENTRU REDUCEREA ACESTEIA
4.1. Autovehiculul are incheiata polita de asigurare RCA, conform legii.
4.2. Clientul opteaza la semnarea Contractului pentru una dintre urmatoarele
garantii si taxe pentru reducerea ei: Collision Damage Waiver (CDW), Theft
Protection (TP), incluse in tarif, Super Collision Damage Waiver (SCDW) sau
Super Cover Plus (SCDW +)
4.2.1. Collision Damage Waiver (CDW) reprezinta responsabilitatea in caz de
avarii numita si asigurare pentru avarii, (specificata in Tarifele Publice),
care poate varia intre 300 € si 3000 € in functie de clasa autovehiculului
specificat in Contractul semnat de parti. Asigurarea pentru avarii va fi
facturata de catre Key Premium Solutions
S.R.L.in cazurile prevazute la punctul 4.4.
4.2.2. Theft protection (TP) reprezinta o protectie impotriva furtului care are
rolul de a limita raspunderea conducatorului auto pentru costurile generate de
furtul sau tentativa de furt a autovehiculului inchiriat, in limita asigurarii
aferente clasei stabilite in contractul de inchiriere. Protectia impotriva
furtului nu acopera bunurile personale ale conducatorului auto, aceastea putand
fi acoperite potrivit politicilor de calatorie.
4.2.3. Super Collision Damage Waiver (SCDW) reprezinta o taxa de reducere a
responsabilitatii in caz de avarii mentionate la punctul
4.2.1. al carei tarif zilnic se regaseste in Contractul de Inchiriere. Prin
plata taxei SCDW, responsabilitatea Clientului in caz de avarii si/sau furt
pentru autoturismul inchiriat, se reduce de la valoarea asigurarii pentru
avarii mentionata in Contract, exceptiile fiind mentionate in Cap.5 al acestui
Contract.
4.2.4. Super Cover Plus (SCDW+) reprezinta o taxa superioara de reducere a
responsabilitatii in caz de avarii, care elimina in totalitate
responsabilitatea Clientului in caz de accident si/sau furt.
4.3. In cazul in care unul dintre utilizatorii mentionati in Contract are
varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani, sau peste 70 ani, se va factura dublul
asigurarii pentru avarii. In acest caz, asigurarea pentru avarii nu va putea fi
redusa prin achitarea taxei SCDW sau SCDW+.
4.4. In cazul optarii pentru CDW / SCDW, asigurarea pentru avarii se factureaza
de catre Key Premium Solutions S.R.L.Clientului
in urmatoarele conditii :
a) daune (accidente) cauzate autovehiculului inchiriat, constatate de catre
organele abilitate de Politie, ca fiind din vina Clientului sau cu autor
necunoscut (include situatia in care autovehiculul este gasit lovit sau
vandalizat in parcare).
b) furtul autovehiculului inchiriat
c) precum si in cazul oricarei alte excluderi din politele de asigurare si a
tabelului de daune parte a termenilor si conditiilor.
5. EXCLUDERI DE LA PLATA TAXELOR PENTRU REDUCEREA RESPONSABILITATII IN CAZ DE AVARII
Indiferent de taxa
achitata pentru reducerea responsabilitatii in caz de avarii pentru care a
optat Clientul, el devine responsabil si raspunde de repararea si plata
avariilor colaterale in urmatoarele situatii:
• nerespectarea obligatiilor prevazute in Cap 2;
• combustibul lipsa, in cuantumul 50 € reprezentand taxa de alimentare + bonul
fiscal aferent;
• pierderea actelor masini / cheie/ accesorii 150 € (art 3.13);
• deteriorarea habitaclului (murdarire excesiva, patarea scaunelor sau
deteriorarea lor);
• deteriorarea/ pierederea optionalelor oferite spre inchiriere (GPS, scaun
copil etc);
• avarierea partii inferioare a autovehiculului (reprezentand elemenetele de
sub masina: scut, toba, baia de ulei s.a);
• alimentarea gresita a autovehiculului;
• deteriorarea jantelor sau a anvelopelor;
• deteriorarea partiala sau totala provocata ca urmare a fumatului in interiorul
masinii si/sau in timpul aflarii acesteia in apropierea mediilor inflamabile.
6. PLATA SERVICIILOR
6.1. Plata costurilor de inlocuire temporara va fi solicitata de catre Key Premium Solutions S.R.L.Asiguratorului,
urmand sa fie retinuta in contul datoriei Clientului. Clientul transmite catre Key Premium Solutions S.R.L.creanta pe care o
detine impotriva Asiguratorului, constand in contravaloarea prejudiciului care
este consecinta lipsei de folosinta a autovehiculului avariat, Key Premium Solutions S.R.L.dobandind toate
drepturile legale pe care Clientul le avea impotriva Asiguratorului si care
privesc incasarea acestor despagubiri. In cazul in care, din culpa Clientului, Key Premium Solutions S.R.L.nu incaseaza de la
Asigurator costul total ocazionat de inlocuirea temporara, astfel cum acesta
reiese din documentele justificative emise in executarea prezentului Contract,
Clientul este obligat sa achite catre Key Premium Solutions S.R.L.costul de
inchiriere restant.
6.2. Facturarea in RON se face la cursul de vanzare al BCR din ziua semnarii
Contractului.
6.3. Pentru perioada de inchiriere suplimentara, Clientul va achita tariful la
semnarea Contractului. Plata celorlalte servicii aferente inchirierii se poate
face cu cardul de credit, de debit (Visa, MasterCard sau American Express) sau
in numerar, nefiind acceptate carduri pre-pay, Dinner’s Club, la semnarea
Contractului.
6.4. Tarifele nu includ: costurile carburantilor, taxele de drum cu exceptia
vignetei de drum pentru Romania care este inclusa in tariful de inchiriere,
amenzile primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice
si a legislatiei nationale in vigoare sau costuri rezultate in urma actiunilor
Autoritatilor Locale vis-a-vis de Autovehiculul ce face obiectul acestui Contract,
pe durata inchirierii. Plata integrala a acestor sume va fi in sarcina
Clientului.
6.5. Clientul trebuie sa achite totalul obligatiilor financiare ramase, cu
exceptia celor de la art. 6.1 daca vor fi incasate de la Asiguratorul RCA,
conform Contractului, in momentul predarii autovehiculului, in baza
documentului de plata emis de Autonom.
6.6. Orice suma neachitata de Client catre Key Premium Solutions S.R.L.la finalul
Contractului, precum si alte sume ivite ulterior (amenzi, penalitati, taxe etc)
sau costuri cu reparatii ale autoturismului in urma avariilor produse pe
perioada contractuala conform art. 2.11, pot fi facturate de Key Premium Solutions S.R.L.de pe cartea de
credit a Clientului, cu instiintarea prealabila si scrisa. Orice valoare incasata
in lipsa Clientului, cu acordul acestuia prin semnarea conditiilor prezente, se
finalizeaza cu transmiterea din partea Key Premium Solutions S.R.L.a unui email
continand chitantele corespunzatoare incasarii.
6.7. In cazul intarzierii platii, peste termenul stipulat in Contract, se
percep penalitati in valoare de 1%, din valoarea sumei datorate, pentru fiecare
zi de intarziere.
6.8. In cazul renuntarii unilaterale la contract, din partea Clientului,
inainte de perioada contractuala stabilita, nu se va restitui contravaloarea
serviciilor. Autonom, ca un gest comercial fata de Clientul sau, va oferi
acestuia contravaloarea serviciilor ramase printr- un voucher valabil 12 luni,
pe care Clientul il va putea utiliza la inchirierea unui nou autovehicul din reteaua
Autonom.
7. PROCEDURA IN CAZ DE
AVARII
7.1. Clientul are obligatia de a anunta imediat Key Premium Solutions S.R.L.si de a raporta
Organelor de Politie orice avarie descoperita la Autovehiculul inchiriat.
7.2. Daca avaria are autor necunoscut, Clientul are obligatia de a obtine,
inainte de restituirea masinii, Autorizatia de Reparatie de la Organele de
Politie
7.3. Daca accidentul s-a produs din vina Clientului acesta are obligatia ca pe
langa Autorizatia de Reparatie sa prezinte odata cu predarea masinii si
Procesul Verbal eliberat de Organele de Politie; de asemenea Clientul are
obligatia de a da o Declaratie scrisa la sediul Autonom.
7.4. In cazul in care vinovat de producerea accidentului este Clientul sau un
alt participant la trafic, Clientul are obligatia de a completa Constatarea
amiabila sau de a obtine de la Organele de Politie Autorizatia de Reparatie
impreuna cu Procesul Verbal constatator si copia asigurarii RCA a vinovatului,
daca acesta este de acord; de asemenea Clientul are obligatia de a da o
Declaratie scrisa la sediul Autonom.
7.5. In toate cazurile descrise anterior Clientul are obligatia de a verifica
mentionarea tuturor avariilor constatate in Autorizatia de Reparatie.
7.6. In caz de nerespectare a procedurii in caz de avarii Clientul este
responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a
costurilor generate de lipsa de folosinta a masinii.
8. PRELUNGIREA,
INCETAREA SI REZILIEREA CONTRACTULUI
8.1. Termenii prelungirii, incetarii sau rezilierii anticipate a Contractului
nu pot fi stabiliti decat cu acordul Autonom.
8.2. Intentia Clientului de prelungire a Contractului se comunica catre
Autonom, cu minimum 24 de ore inaintea expirarii Contractului. Tariful agreat
se achita de catre Client imediat ce Key
Premium Solutions S.R.L.accepta prelungirea Contractului si solicita plata
acestuia. Contractul poate fi prelungit prin acordul scris al ambelor parti sau
la solicitarea scrisa a Clientului, daca este acceptata de Autonom.
8.3. Contractul inceteaza de drept la sfarsitul perioadei de inchiriere.
8.4. Contractul poate inceta inaintea implinirii termenului prin acordul
partilor sau ca efect al rezilierii.
8.5. In cazul in care reziliaza Contractul, Key Premium Solutions S.R.L.instiinteaza
Clientul telefonic, prin fax sau prin posta electronica.
8.6. Atat in cazul incetarii Contractului inainte de termen cat si in cazul
rezilierii, Clientul are obligatia de a preda autovehiculul in termen de 12 ore
de la momentul rezilierii.
9. DISPOZITII FINALE
9.1. Clientul este pus de drept in intarziere pentru toate obligatiile asumate
in Contract si nerespectate ca atare la termene.
9.2. Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu acest Acord va fi
solutionat mai intai pe cale amiabila si doar in caz de esec, partile se vor
adresa instantelor competente din Bucuresti.
9.3. Pentru orice disputa, prezentul Acord constituie o dovada.